środa, 10 kwietnia 2013

Historia pewnej znajomości.

Ludzie często mówią - nie siedź tyle na kompie, uważaj na ludzi poznanych przez internet, takie znajomości internetowe nie mają sensu.. spierdalaaajcie ! Więc - co do siedzenia na kompie, faktycznie lepiej w realu posiedzieć, no i uważać w necie też trzeba, ale że takie znajomości nie mają sensu ? pierdolenie.:D Mają sens, a ja jestem tego dobrym przykładem.:)

Założyłam sobie Poszkole w wakacje 2010, zanim słuchałam mocnej muzyki. W listopadzie jakoś mój profil zaczął wyglądać inaczej, pojawiło się AC/DC i inne zespoły.:) zaczęłam też gadać z ludźmi o podobnym guście muzycznym. Tak poznałam Karolinę.




jej pierwsza wiadomość do mnie.:))
potem trochę z nią gadałam, ale nie więcej niż z innymi kumplami z poszkole. A wtedy chyba najwięcej gadałam z takim Piotrkiem i potem z Wiktorią. Ale z Karoliną na gg najwięcej.XD chyba.:)
no i to po prostu trwało, miałam 3 najbliższych kumpli z neta - Piotrka, Wiktorię i Karolinę. Na początku nasze rozmowy były o muzyce, Guns N' Roses, Michael Jackson, AC/DC.. a potem już coraz więcej o sobie. Wysyłałyśmy sobie zdjęcia, opowiadałyśmy o znajomych. Byłyśmy już znajomymi na fb. xd

Rozmawiałyśmy ze sobą coraz częściej, już całkiem sporo o niej wiedziałam, a ona o mnie.:) W wakacje, w lipcu pokłóciłam się z Piotrkiem. Więc zostało mi dwoje dobrych kumpli, z którymi gadałam codziennie.

Pamiętam jak Karo mi wysyłała swoje zdjęcia z jej przyjaciółką, jakoś mi to zostało w pamięci.xd

Potem wpadłam na pomysł żeby wysyłać sobie listy.:)
Ja i Wiktoria wysłałyśmy sobie jakoś w tym samym czasie, takie pierdoły.xd
z Karo postanowiłyśmy, że najpierw ona napisze, a ja odpiszę dopiero jak mi przyjdzie.
No i przyszedł najpierw od Karoliny list.:) To było fajne, miałam świadomość, że to naprawdę ona pisała i tak dziwnie..XD nie umiem opisać tego co czułam, jestem dziwna.XD napisała mi co u niej słychać i wysłała parę zaajebistych rysunków.♥ w tym logo Guns N' Roses, które do dzisiaj stoi u mnie na biurku.:P

odpisałam jej, potem ona mi. i tak kilka razy.:)

gadałyśmy już każdego dnia, o wszystkim. byłyśmy już dla siebie dość bliskie na wiosnę. 

pod koniec wiosny przestałam się dogadywać z Wiktorią.
za to zaczęłam się super dogadywać z Zuzą, którą poznałam w prawdzie przed Karo, ale jakoś z nią tak nie gadałam.:D zaczęłam więcej w lutym 2012.

a więc z bliskich kumpli została mi tylko Karo.

nadeszły wakacje. 

miałysmy jechać razem na Guns N' Roses, ale nie wypaliło.
( za to na koncercie widziałam się z inną kumpelą z neta - Julią )
ale w sierpniu postanowiłyśmy, że Karo do mnie przyjedzie.:D
nie było z tym wielu problemów, nadszedł 20 sierpień.

wyszłam po nią na przystanek ( oczywiście na wiosnę jakoś gadałyśmy parę razy przez telefon, a w lato na skype )
dzwoniła, że niedługo będzie.
kilka autobusów, nie ma jej.xd
i podjeżdża kolejny.
no i widzę ucieszoną mordkę, hahaha.:DD
wybiegła i się przytuliłyśmy, trudno było kryć uśmiech.:D

wzięła bagaż i poszłyśmy do mnie.
dziwnie było na początku, nie byłam w stanie ogarnąć, że jest tu ze mną. XD

jak byłyśmy u mnie, zaczęłyśmy jeść obiad.
Karo się zaczyna śmiać a ja :
- z czego się śmiejesz ?
- bo jem z tobą obiad.
:))

potem byłyśmy się przejść, gadałyśmy, ale tak dziwnie było. 
jednak w internecie bardziej odważne byłyśmy.:P
ale to tylko pierwszego dnia.:D
no i co zauważyłam ?
że nie miałyśmy za bardzo o czym gadać, bo nie miałyśmy wspólnych znajomych, więc nie było kogo obgadywać. hahah, to jest prawda, dziewczyny jednak są takie.:))

no i zrobiłyśmy sobie nasze pierwsze wspólne zdjęcie.


hahaha, ja nie wiedziałam, że ona robi już zdjęcie.XDDDD

na drugi dzień miały być moje imieniny, zaprosiłam kilka kumpeli.:)

od rana dogadywałyśmy się z Karo zajebiście ! 

no i są zdjęcia.:DD

                                                                   mam blond perukę, tak.:)
                                                                        i czerwoną bandanę.

                                                                      tu już nie mam peruki.XD








                                                                        papież.







                                                                 niżej Karo ma tą perukę.XDDD







potem poszłyśmy na imieniny.. :D
CIONG DALSZY NASTOMPI HEH