czwartek, 14 marca 2013

zmiany.

patrząc teraz na mój post sprzed roku, o tym że kocham punków..ja pierdole.XD byłam wtedy jebanym gimbusem i przepraszam wszystkich, którzy musieli to czytać. zmieniłam się od tego czasu. bardzo.

pokażę jak się zmieniłam z wyglądu przez kilka lat.


                                5 klasa, maj 2009




                             6 klasa, marzec 2010


  jezu. ;_; nienawidzę i zawsze nienawidziłam tego jak wtedy wyglądam. w szkole byłam wyzywana przez to, że nosiłam okulary. i przez to więcej, publicznie, ich nie zakładam.c:

a jak się wtedy ubierałam..




najgorsze jest to, że takich zdjęć jest mnóstwo, sweet foci z góry, lub w lustrze. tak, to bluza z Hannah Montana. ;__;
                    


                    1 gim, wrzesień-listopad 2010




aż nie chce się wierzyć jak się zmieniłam przez te piękne wakacje '10. wtedy też zaczęło się znacznie zmieniać moje życie. a w dniu, w którym zostało zrobione zdjęcie z gitarą poznałam AC/DC, co bardzo się przyczyniło do tego co się potem działo.


                                  1 gim, maj 2011
   

to zdjęcie lubię bardzo. okres wiosna/lato 2011 był najpiękniejszy w moim życiu.


a ubierałam się w trampki, miałam wtedy też glany, ale jakoś ich nie lubiłam, zresztą były kupione dla szpanu. miałam koszulkę AC/DC, KISS i Guns N' Roses. i byłam wtedy bardzo wesołą optymistką, zawsze miałam fazy.C: i wszystko było piękne. do pewnego momentu..


                                                              wakacje przed 2 gim, 9 sierpień 2011


tego dnia straciłam bardzo ważnego dla mnie kumpla, z którym dogadywałam się jak z nikim innym. a po tym wszystko zaczęło się robić coraz gorsze..




                              2 gim, styczeń 2012

wybrałam styczeń, wtedy wyglądałam najgorzej.. od moich urodzin (28 październik) wszystko zaczęło się jeszcze bardziej jebać. do tego wtedy byłam tym żałosnym gimbem.. mam więcej zdjęć z wtedy w poście sprzed roku, nie zapraszam. jakoś od wiosny zaczęło się w miarę poprawiać moje życie.

                                        wakacje przed 3 gim, początek lipca i koniec sierpnia 2012

czerwone włosy ! były super, ale dość szybko się zmyły. zaczęłam znacznie lepiej wyglądać..i to widać. ale najlepsze miało dopiero nadejść.c:


                3 gim, październik i listopad 2012

od tej jesieni wszystko stało się piękne ! także ja..chyba.xd zaczęłam być wreszcie ładna, sama to zauważyłam. dużo chłopaków też to zauważyło.c: a zmiany wciąż idą do przodu.


od października niewiele się zmieniło, pokażę jeszcze jak wyglądam teraz.

                             3 gim, luty 2013


zaczęłam się ubierać bardziej dziewczęco, 
np. obcisłe bluzki, ale nadal w moim klimacie.c:



tak, to też ja, pod koniec lutego tym razem. tego zdjęcia nie lubię, wyszłam tak jakoś...dziecinnie.. no ale okey. zadanie wykonane, napisałam całego posta o tym o czym chciałam.c:













w moim łebku narodziła się faza na nowy zespół.. Misfits.
piosenka do posłuchania i the end.






the end.

16 komentarzy:

  1. jejuuu Agnus wróciłaś...♥
    Czekam na reszte bo jetsem bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łoo, ktoś się cieszy że wróciłam! dzięki.c:
      reszta będzie niedługo.:P

      Usuń
  2. Ten z kolcami to pierscionek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, zrozumiałam to po napisaniu 1 komentarza.XD

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. ♥♥♥
      kocham tą wycieczkę, kocham !
      tylko to nie od naszego pokoju.;P

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. You are so pretty.
    Swoją drogą gimbus to nie określenie wieku. To określenie stanu umysłu. Przeanalizuj swoją notatkę... Co czujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nadal jestem gimbusem, jeżeli patrzeć na wiek.
      a czuję że wiem o czym mówię.XD rok temu jak zobaczyłam Axla na kwejku to od razu leciał na fejsa z dopiskiem " aaaaaaaaaaaa to Axl o jezuuu ale dupa to mój mąż <33333 serio, mmm ghfjskydtfgd" czy tym podobnym.c: i ogólnie zachowywałam się jak dziecko. teraz się to zmieniło.

      Usuń
  6. ja pierdoe, hahah,a le poprawilas mi humor!

    "patrząc teraz na mój post sprzed roku, o tym że kocham punków..ja pierdole.XD byłam wtedy jebanym gimbusem i przepraszam wszystkich, " hHA... NIC ENI SZKODZI ;P

    dobrze, ze ja nie mialam aparatu w tamtych zcasach bo pewnie tez mialabym sporo takich slit foc... a sama sie keidys beznajdziejnie ubieralam, w gimbnajzum sie zmienilo, zreszta clay czas sie zmieniam. TReraz lacze style a keidys byslalam ze jeste mroczna i spoko ;p zal typa... no ale co zrobisz...

    a wpodstawowce keidys wyszlam do skzoly w spodniach moro, rozowych skarpetkach z palcami i japonmkami.. ;o o dzizas... to ejst styl. wiec nie wygl;adas ztakl zle ;p obiecuje ;p


    tez mam taka koszule w krate, ,koham ją :D (wiem duzo osob taka ma ;p) no fajnie wygladasz, powiem ci,z e fajnie byloby ci w wykurwiscie rudych wlosach! :D


    a co do okulraow, to nie wiem jak mozna sie z czegos takeigo smiac! ! ja keidys chcialam nosic okulary, miec aparat na zebach. duzo piegow i rude krecone wlosy! <3

    no dzieki, pozdrowie andrzeja! ;p haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam aparat na zębach ! :D
      oo, dzięki za miłe słowa. c:
      miło mi bardzooo.xd

      Usuń
    2. haha,d zieki :D teraz sie ubieram inaczej, ale keidys to naprawde yłam "mistrzem" stylu! ;p ciesze sie, ze nie mam zadnych zdjec, bo az mi wstyd jak sobie o tym mysle ;pp

      Usuń
    3. oj, ciesz się że też wstawiłam tylko kilka..xDD

      Usuń
    4. ja byms ie ciesyzla, jakbys wstawila wiecej ;p lubie ogladac zdjevia :d a jak sa smieszne to juz wogole milusio :d

      no, wies,z anstepnym arzem jak zrobic sie cieplo i znowu bede miala super przygody,. to moze cie zbaiore ;pp

      Usuń
    5. z chęcią pójdę, wezmę swojego pegaza - Zbycha.
      a co do zdjęć to wstawię z domówki niedługo, są śmieszne.XD

      Usuń
  7. w sumie dosc sie zmienilas, ale w moim typie nie jestes (Panna Parmezan lepsza wg mnie) - sorry za brak polskich znakow- klawiatura angielska, a informatyk zemnie beznadziejny.

    OdpowiedzUsuń