sobota, 23 czerwca 2012

Kasia powraca !

o jaa.
kiedy ostatnio pisałam..
więc, postanowiłam wrócić do blogowania, mam nadzieję, że ktoś jeszcze do mnie zajrzy.:)
hmm, WAKACJE !
średnią mam dosyć dobrą, nie narzekam.
od tego czasu działo się mnóstwo rzeczy, którymi nie będę Was zanudzać.:)


moja ostatnia faza ?
to wywoływanie zdjęć
takich pamiątkowych.
idę w poniedziałek wywołać.:)


a teraz pokażę Wam trochę moich fajnych zdjęć :

 w Kielcach ! <3









hmhmhmhm, nie wiem co pisać..
od marca byłam w szpitalu, gdzie poznałam naprawdę fajnych ludzi.:)) hah, lubię w sobie to że łatwo się zaprzyjaźniam. oprócz tego, byłam na wycieczce szkolnej w Wiedniu, w sumie w Wiedniu 1 dzień, a resztę w okolicy Białki Tatrzańskiej. no cóż, fajnie było.;)) były różne zawody i wygrałam szampana z Hannah Montana. XD zacnie.^^ może pokażę Wam jakie ciuchy mam ? to potem.xd w Zakopanem kupiłam koszulkę Metalliki, którą mam na sobie na powyższych zdjęciach. aaa, i od tego czasu też byłam z koleżanką w Krakowie gdzie kupiłam okulary, również ze zdj powyżej.:D ii kupiłam sobie czerwone conversy

 te zdj są przerobione przez telefon, więc na prawdę buty mają duużo mocniejszy kolor.;)



mam chorą fazę na conversy ! 



a tu Zuzki białe i moje najukochańsze czaaarne.:D 

hmmm, co jeszcze od marca się działo.. była nocka u mojej przyjaciółki Agnieszki.:)) ale może coś jeszcze z Wiednia ? 





hahah, tak, jakbym nie miała zdjęć widoków czy czegoś.. ale to można w google wpisać i się ma, moje zdj mają być fajne ! :D

torbę też mam z converse...xDDD

no dobra,  parę twórczych zdjęć mojego autorstwa, lol.

 jak chcecie większe to wciśnijcie.:P

 zacny krzoook . ;3








byłam też w muzeum figur woskowych ale nie chce mi się wgrywać zdjęć.:P

i w ogóle mam małe kotki.^^ mogę wgrać zdj sprzed miesiąca ponad .

kyycie.<3


i może moje najlepsze zdjęcie ever ? z Krakowa.




ryjek. :c


te zdj się zdecydowanie za długo wgrywają.:P
no i jak zawsze inspiracje, muszą być.. XD tyle tego mam.:P zaczynamy !









 kolczyk w języku !





 a takie legginsy mam.:P





 zacny kotałkę !



aa teraz conversowy szał !!














chcę je wszystkie ! *w*




w ogóle na koncert Guns N' Roses jadę z bratem, już mało brakuje.:P 



jaki długi post. ; o 


polecam Wam filmik z którego nieźle leję.XD






hahahhaahahaha, kocham to ! XD



no i standardowo piosenka.:) 


dziś padło na Green Day - 21 Guns




w ogóle Green Day wydają nową płytę.:D

Aerosmith i AC/DC(podobno) też... cóż... zapraszamy do Polski ! :DD


Aerosmith


AC/DC

bywajcie.:3

16 komentarzy:

  1. Fajna koszulka.

    Ciesze się że wróciłaś \m/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujeem. :3
      haha tak wracać i odchodzić to będę często. xdd
      \m/
      (zwłaszcza że uczyć się czeba. :C)

      Usuń
  2. jejku, ile tu tego. Ja bym to podzieliła na kilka postów, chyba że ci się później nie będzie chciało pisać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chciało by mi się.;D
      tym bardziej że piszę raz na parę miesięcy.xdd

      Usuń
  3. Super zdjęcia :) Conversy są super ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojoj, jak to dobrze, że wraca. (:
    A ja wznowiłam blogaa, na http://karykatura-swiata.blogspot.com/, zapraszam. (:

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, ze wracasz! cuuudowne kozulki masz c: a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie *: obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujem i dziękujem.xd wpadnę, mam twittera.xD

      Usuń
  6. Te białe i czarne konversy. Boże, boże, boże uwielbiam ♥
    Gunsi, Metallica. Jak dobrze odnaleźć podobny gust muzyczny :D
    Widzę, że jesteś optymistką. Pomimo pobytu w szpitalu poznałaś fajnych ludzi. I dobrze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem optymistką i uwielbiam poznawać nowych ludzi.C:

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia. ;D
    Po za tym super koszulki masz . < 3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://hope-love-hurt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dziękuję, dziękuję ii wpadnę.^^

      Usuń
  8. fajne to zdj z okularami :D wbij do mnie :P

    OdpowiedzUsuń