wtorek, 6 marca 2012

lolol, AWESOME.

witajcie.;D
u mnie wszystko jest wyjątkowo dobrze, mam świetny humor od dłuższego czasu.
z przyjaciółmi się super dogaduję, w szkole wyciągnęłam na czwórki i ogólnie nic złego się nie dzieje.:P
w sumie na moim blogu mało moich zdjęć.
mam dużo nowych obserwatorów, więc dla tych nowych : jestem Kasia, mam rocznikowo 15 lat, mieszkam w małej miejscowości w województwie świętokrzyskim, a reszty się dowiecie z bloga. :P
więc może parę moich zdjęć?




 to ja i moja koleżanka Ania.;)
w Kielcach to było, jakoś w grudniu.
ja, to ta w kurtce w kratę.:P




uhh, a tu słodkie WAKACJE.


starczy tyle zdjęć.xd

chciałam Was zachęcić do zakładania kont na poszkole.
jest to może nijaki serwis społecznościowy, ale można poznać na prawdę wspaniałych ludzi.<3
przyjaciół. 
chciałabym pozdrowić moich internetowych znajomych. <3 
Karolina.<3
Wiktoria.<3
Marijuana(Zuzanna).<3
Sebastian.<3
Karina.<3
ale także tych, z którymi się tak bardzo nie kumam, mam na myśli Czaczan(Julię).<3



a moja strona na poszkole wygląda tak KLIK . :)


i standardowo parę inspiracji :


 chcę je wszystkie ; oo
(oprócz tej z Cobainem)



 koszulka.<3



 oo, śliczna jest.:)


 a tak chcę wyglądać..





OCZY.<3




troszkę długi post, mam nadzieję, że Was nie zanudziłam.

piosenka <3



kocham, kocham, kocham.<3
Skid Row.
Sebastian Bach.
<3



a na sam koniec :




Axl.<3

56 komentarzy:

  1. też chcę wyglądać jak ta dziewczyna z koszulką Stones'ów *.* Skid Row uwielbiam, ubóstwiam, są świetni! no i Axl, mój najukochańszy! ubóstwiam go ponad wszystko, zresztą jak całe GnR. a te różowe włosy są przegenialne, o tak!
    pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, świetny tok myślenia masz.:DD
      też pozdrawiam.:* ^^

      Usuń
  2. oj, dziękować. <3

    DTe koszulki, cudne. <3 ale dlaczego oprócz tej z Kurtem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubię Kurta, według mnie był palantem.

      Usuń
  3. dzieki bardzo :D
    nie lubisz kurta, cyz kosuzlka ci sie nie podoba? ;p
    muahaa xd
    w ogole widze wszedzie Axl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubię Kurta, a Axl najlepszy.<3 :D

      Usuń
  4. Dziękuję, dziękuję i dziękuję. :))
    i dzięki za pozdrowienia.;)
    zdjęcia bardzo fajne^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardzo ładna :)
    I wg śliczne inspiracje ♥♥
    Zapraszam do mnie:
    millesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez chce tak wygladac i miec w tym miejscu tatuaz!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia super . Obserwuję , i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia, niektóre już znam :)
    i koszulki, mi osobiście podoba się ta z poniedziałkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo masz długie włosy :D ja już ścięłam ostatnio ...
    nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. co do bloga to okropnie dziecinny, piszesz co byś chciała i jak chciałabyś wyglądać wzorując się na amerykańskich stylizacjach to trochę żałosne :)tylko z jednym mogę się z tobą zgodzić g'n'r byli zajebiści ale Axl już nie ten sam a zespołu nie ma.. ale każdy z nich poszedł w swoją stronę i robi własną karierę co mnie niezmiernie cieszy. chciałabym tylko wiedzieć dlaczego uważasz Kurta za palanta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dojrzały się znalazł, mhm, jak wolisz.
      a Kurt był palantem bo robił się na takiego biednego, cały czas mówił o swym jakże przykrym dzieciństwie, a Axl miał gorsze ale do tego nie wraca, bo po co ? a po za tym, Kurt się wywyższał, a tak na prawdę znowu aż taaki dobry nie jest.;) miał talent, wielki, ale nie aż taki jak on sam uważał.

      Usuń
  11. no cóż, chciałem tylko poznać Twoje zdanie. a dziecinny uważam ten blog dlatego że zamiast oglądać zdjęcia ze stylizacjami i dodawać je tu trzeba wziąść się w garść i poszukać tych ubrań, spróbować tego i tamtego, jeśli chcesz tak wyglądać to po prostu zrób to. co do czerpania inspiracji z internetu nie mam nic przeciwko. jeśli cię jakoś uraziłem, przepraszam, my którzy uważamy że mamy taki dobry gust muzyczny ( bo tak jest ;) ) powinniśmy się trzymać razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw pisałeś/aś, "chciałabym" a teraz "uraziłem" jesteś chłopakiem czy dziewczyną? i z góry piszę: nikogo nie bronię, nudzi mi się. xd

      Usuń
    2. yyy.. nie uraziłeś mnie, a te odpowiedzi nie ja pisałam. o.O
      ale masz rację. ;)
      haha, a ok, trzymajmy się razem, racja.;D:D

      Usuń
  12. wybacz mi, jestem transwestytą i czasami mi się myli

    OdpowiedzUsuń
  13. to był.. żart ! :D hehehe xD a tak wogóle to czemu piszesz teraz jako anonim ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie ja pisałam te odpowiedzi... -,-

      Usuń
  14. ej lol, jeśli Wam odpowiadam to zawsze jako ja..nigdy jako anonim.
    a Ty, pało która się za mnie podawała, dorośnij. -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie podawałam się za Ciebie. :) Gdzie tam jest napisane, że ja to Ty? ;o

      Usuń
  15. a no to spoko, anonimowa pało odpowiadam na pytanie - jestem dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z dobrym gustem muzycznym. :D

      Usuń
    2. nie pisz "pało". ;o to mnie uraża xD i po raz 2: za nikogo się nie podawałam, anonim to anonim.;d

      Usuń
  16. tak w ogóle to wielu było muzyków, którzy mieli trudne dzieciństwo i nie każdy był taki agresywny (np. bił swoją żonę) jak Axl. Mam na myśli, że każdy ma inną psychikę i każdy inaczej przeżywa np. trudne dzieciństwo. Jedni są bardziej wrażliwi, inni mniej. Jedni to rozpamiętują, inni nie. Nie masz powodu, żeby przez to uważać, że Kurt był palantem. i napisałaś, że "Axl miał gorsze" cóż, tu też się wpierdala wrażliwość, bo ktoś może mieć z twojej perspektywy gorzej, ale przeżywać to mniej niż osoba, która ma twoim zdaniem lepiej. No i jeszcze: Axl też był pojebanym egoistą, o czym mogą świadczyć np. słowa "Na świecie są dwa rodzaje ludzi – tacy, którzy mnie lubią i tacy, którzy mogą iść do diabła.". Axl też nie był aż taaki dobry, było wielu lepszych od niego. Moim zdaniem Cobain miał trochę racji co do Rudego i trzeba to jakoś przełknąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Axl bił swoją żonę ? i właśnie tutaj się kłania to ile o nim wiesz. nic. wierzysz w głupie plotki, najczęściej wymyślane przez Slasha, ale nie tylko. to nie prawda. a cytat był na żarty, lololololol. Cobain uważał się za najlepszego a nim nie był. a wszyscy tak Go zapamiętali bo się zabił.

      Usuń
    2. Tak jak Axl opowiadał o tym, że Slash sikał do łóżka. xD sorry, skojarzyło mi się :)
      Wiesz, ja nie wykluczałabym tej "plotki", bo możliwe, że nią nie jest. ale mi nie o to chodzi. Kurta moim zdaniem zabiła Courtney. Ale tego do końca nie wiadomo, więc spierdalaj od powodu jego śmierci. to mnie drażni. Kurt był uwielbiany również za życia i ma prawdziwych fanów, którzy go kochają za muzykę, nie dlatego, że nie żyje. Z dwóch akordów zrobił coś zajebistego. dziękujemy!
      Wracając do Axla, ciekawe, czemu lubił Nirvanę, a po tym jak Kurt odmówił wspólnej trasy nagle ich znienawidził, nawet spalił ich czapkę podczas koncertu.. On i jego ego. :)
      ach i żeby nie było, kocham Axla i całe GN'R.
      btw. czy przez to, że Axl nie lubił się z Iron Maiden ich też znienawidzisz?

      Usuń
    3. lol, ja Cobaina nie lubię nie dlatego że Axl go nie lubi.. czytaj ze zrozumieniem.

      Usuń
    4. A ja uważam, że Axl też był egoistą.
      Jeśli uważasz, że Cobain miał wielki talent, dlaczego nie lubisz go tylko z powodu, że uważał się za lepszego niż był (nawet jeśli nie masz racji)? Nie chodzi o to, co ktoś kiedyś o sobie, czy kimś innym powiedział, ale to, jaką muzykę wykonywał.
      I podaj mi proszę jakiś przykład, czy wypowiedź, gdzie Kurt uważa się za kogoś lepszego niż jest. Bo wydaje mi się, że to ludzie zrobili z niego boga, nie on sam.

      Usuń
    5. "wiem że byliśmy dużo lepsi niż jebane Guns N' Roses."
      a ja lubię twórczość Kurta, Nirvany..
      ale tego człowieka nie.

      Usuń
    6. Ok, teraz trochę bardziej kumam Twój tok myślenia. Ale swojego zdania nie zmienię. ;d

      Usuń
    7. ale ja Ci nie mówię żebyś zmieniała zdanie.:D każdy ma własne.

      Usuń
  17. a i jeszcze: czytałaś jakąkolwiek biografię Kurta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Ty Axla ? no właśnie, więc się nie wypowiadaj.

      Usuń
    2. Tak, czytałam. Czemu piszesz "no właśnie" nie znając odpowiedzi? I dlaczego Ty się wypowiadasz nie znając biografii Kurta?

      Usuń
    3. jaką biografię czytałaś ? wypowiadam się bo to mój blog.. i mój tok myślenia.. lol.

      Usuń
    4. Marne "Watch you bleed", czytuję też forum Nightrain i duużo innych "informacji" w necie. marzę o Reckless Road, ale nie mam kasy :(
      a ja wypowiadam się, bo mam do tego prawo. napisałaś "więc się nie wypowiadaj" to tak, jakbyś mi tego zabroniła.. Więc dlaczego Ty możesz a ja nie?

      Usuń
    5. bo myślałam że nie czytałaś, wybacz.
      a w Patrząc jak Krwawisz jest mnóstwo kłamstw..sam Slash tak powiedział.
      dobra, Ty lubisz Kurta, a ja nie i nie widzę sensu się kłócić.:)
      sztama !;d

      Usuń
    6. Wiem o tym..
      Też uważam, że to bez sensu, nie będę Cię nawracać na Kurta. ;d "sztama" :p

      Usuń
  18. Wszystkie zdjęcia są świetne :)

    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog i zdj ; D
    + obserwuje ;d
    Pzdr; * ; >

    OdpowiedzUsuń
  20. A gdzie w tym wszystkim Bóg...?

    OdpowiedzUsuń