niedziela, 26 lutego 2012

school tomorrow..

ferie dobiegają końca..
już jutro do szkoły..
ja nie chcę.;(
pocieszający jest fakt, że jeszcze tylko około 60 dni chodzimy do szkoły i WAKACJE.
a do świąt wielkanocnych zostało 30 dni szkoły.
jak Wam minęły ferie ? :)
bo moje były prze cudowne.
spędziłam je całe z przyjaciółmi, dużo się działo, było po prostu wspaniale.
a co do koncertu Guns N' Roses to nie wiem czy pojadę.. bo nie mam z kim, a już nie ma w sprzedaży biletów na sektor A, a samej tak trochę dziwnie jechać.
ale pewnie znajdzie się do tego czasu ktoś kto będzie sprzedawał bilet.:P
więc mam czas.


z planu farbowania włosów nic nie wyszło, niestety, w wakacje już na pewno coś wyjdzie.:)
w ogóle, tak bardzo chcę wakacje..
to siedzenie do 22 na dworze, rolki, spacery, słońce, nocowanie..
wszystko.
tak bardzo je chcę.<3
może parę wakacyjnych inspiracji?





wakacyjne wspomnienia.<3


wakacyjne sny.<3 


wakacyjni przyjaciele.<3


wakacyjna miłość.<3


 wakacyjne spotkania.<3


wakacyjne pomysły.<3


wakacyjne spacery.<3


wakacyjne zdjęcia.<3


wakacyjne zabawy.<3





WAKACYJNE SZALEŃSTWO !








ps. piosenka o wakacjach.:))
Green Day - Holiday.




uwielbiam tą piosenkę.:D

34 komentarze:

  1. na Ticketpro i Prestige można kupić bilet na sektor A. :) tylko w Empikach i MediaMarktach się skończyły. o ja też chcę wakacje, mam plany. :D końcówki włosów chciałam sobie pomalować na niebiesko od września już, ale szkoła.. mam jeszcze to pocieszenie, że w Wielkanoc jadę nad morze.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, dzięki za informację o biletach.:*
      ja też chcę niebieskie włosy, tyle że całe.:D
      też sobie robię, szamponetką.:))
      oo, zazdroszczę, że jedziesz nad morze.;P
      udanego wyjazdu.:*

      Usuń
    2. zastanawiałam się jeszcze nad takimi pomarańczowymi jak ma Hayley Williams. i dzięki. :)

      BTW. też zaczęłam pisać bloga. dziwne, że mi się zachciało.:d zapraszam.^^ a-jak.blogspot.com

      Usuń
  2. tylko czekać na wakacje.. ! ;)

    z mojego adresu znikło jedno 'e' zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam w sumie wolne clay czas; paletez nie moge sie doczekac wakacji :D cieplo, w ogole te zdjecia sa cudowne, od razu sie cieplej robi ;p
    chce wakacje! :D

    a keidy jest wkoncu ten koncert g'n'r? bo jakis zcas temu to jescze niepewne bylo z tego co pamietam ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję ^^

    ja też chcę się przefarbować! na rudo ♥ ale też raczej w wakacje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne zdjęcia .. :)
    http://savannah-antidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, bardzo dziękuję, za miłe słowa :)
    waaaaaaakacje, kto by ich nie chciał. czekam na nie z utęsknieniem jak na wybawienie!
    jedź na koncert, chociaż ja bym się bała, że stary Axl uszkodzi mi uszy, bo spójrzmy prawdzie w oczy, zniszczył się bardzo, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śpiewać jeszcze potrafi, ale fakt zniszczył się.;(
      ile ja bym dała by żyć w latach 80, och..
      marzenia.:)

      Usuń
  7. zdjęcia świetne, zwłaszcza ostanie 5 ;)
    najpierw myślałam, że to ostatnie zdjęcie to twoje... :P
    świetne szorty. i piosenka

    OdpowiedzUsuń
  8. ooooj. A ile ja bym dała, żeby zobaczyć Gunsów w starym składzie. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog, dodaje do obserwowanych i licze na rewanz :) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzę o pojechaniu na koncert Gunsów <3
    Wakacje, wakacje, jak ja za nimi tęsknie.
    Piosenkę wielbię ;3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jedź.;DD xd
      ja też wielbię piosenkę.:)

      Usuń
  11. KOCHAM TĄ PIOSENKĘ ! Booski wygląd bloga *.* świetna notka.

    Zapraszam do mnie:
    http://mealm.blogspot.com/ ;33

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna notka. inspiracje doskonałe. :DD

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję, bardzo mi miło :) Dodałaś? Bo mi się nie wyświetla.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely photos!

    http://www.fashionspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń