środa, 15 lutego 2012

inspiracje.

hej, u mnie wszystko ok, z przyjaciółmi wszystko się naprawiło.;))
chcę Wam polecić do obejrzenia świetny film - Dead Silence (Martwa Cisza).
to najlepszy horror jaki widziałam, a widziałam ich wiele, ma klimat i w ogóle.:D
bardzo polecam.:))
to jego plakat :




mój blog ma mało obserwatorów, komentarzy..:(
proszę Was, napiszcie w komentarzu o czym chcielibyście tu czytać, dobrze ? :))
a teraz może dam Wam parę inspiracji, jak w tytule posta. 


spodenki.<3



chcę takie !


  

wymarzone spodenki. : o


Jack.;D


a może, skoro walentynki były, parę fot boskiego faceta ?
dam Wam Leonardo, bo Go kocham.:D a dzisiaj mi się śniło, że byłam z Nim na Titanicu !




mniam.<3


dzisiaj Wam nie dam piosenki do posłuchania, jakoś nie czuję takiej potrzeby.;))
jeśli chcecie, możecie mi zadawać pytania w komentarzach.;D
a na koniec dam Wam coś co mnie rozwala.
hahahah.xDD


ok, pozdrawiam i idę oglądać The Ring 2 .:))

18 komentarzy:

  1. po raz który będziesz oglądać 2 .?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba po raz drugi.;)) ten film oczywiście też polecam.^^

      Usuń
  2. DiCaprio <3333333 iii zajebiste szorty ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog obserwuje i zapraszam również do mnie.
    http://cukierpuderlamerki.blogspot.com/
    Szorty i trampki są zajebiste ; d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wbiłam do Ciebie, również obserwuję.;))

      Usuń
  4. szorty i koszulka brytyjska cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie oglądam zbyt dużo horrorów, bo potem się boję;p fajne inspiracje...ta koszulka z coca- coli<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom, mi też się bardzo podoba.<3 ;DD

      Usuń
  6. Ja wręcz ubóstwiam horrory. Love it!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też.;DD takie o zjawach mnie kręcą.xD

      Usuń
  7. pisz, o czym chcesz^^ o swoich zainteresowaniach, poglądach, o wszystkim.xD zawsze ktoś to będzie czytał^^ a co do ilości komentarzy i obserwatorów to z czasem będzie lepiej. xD ja nie oglądam horrorów, bo się boję.xD znaczy w czasie oglądania jest fajnie, ale jak potem przez kilka dni boję się patrzeć w lustro, albo czuję się ciągle obserwowana i nie mogę spać to już mniej. po prostu nie mogę ich oglądać. to ponad moją psychikę. xD te tramposze i spodenki, zajebiste są.;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za radę.;) hhahaha, też tak czasem mam z horrorami.^^ :D

      Usuń
  8. Świetny blog ; )
    Obserwuję i zapraszam do mnie ; D.
    www.optymistkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń