czwartek, 2 lutego 2012

colorful.

witojcie, zacni ludzie.
więc.
przepraszam, że tak długo nie pisałam ale nie wiedziałam co ..
co u mnie ?
szkoła.
akurat dziś nie byłam, gardło booli, ale jutro chyba muszę iść ..
mam dość tej szkoły, nauki, jestem zmęczona, potrzebuję ferii.
jeszcze jutro i następny tydzień.
nareszcie.
w wakacje, a nawet w ubiegłym roku szkolnym często farbowałam sobie włosy bibułą.
czerwoną, same końcówki.
to wygląda super.^^
w ferie znowu się pomaluję.:P
mam niezłą fazę na kolorowe włosy, są supeer.
parę świetnych fotek/inspiracji ?






najbardziej mi się podobają czerwone. <3





a zaraz po nich niebieskie.
(nawet nie wiem czy nie bardziej w tej chwili)




oo te poniżej są boskie.

niebieskie są z pewnością duużo bardziej szalone. 



chciałabym mieć niebieskie włosy.:)
ale nie tak na stałe, bo w sumie szkoda mojego naturalnego koloru ..
ale szamponetką czy coś.;) 
w ferie się pewnie pobawię.:D:D


co sądzicie o tych fotach, a może jeszcze inny kolor byście chcieli mieć?
jeżeli o mnie chodzi to oprócz wyżej wymienionych kolorków, podoba mi się jeszcze zielony.


żeby się przefarbować na jakiś szalony kolor, trzeba olewać zdanie innych.
na pewno ktoś się zacznie czepiać, że co za kosmita itp. ..
ale to trzeba mieć gdzieś, życie jest po to by się nim bawić. ; )
więc nie bójcie się wyróżniać, do odważnych świat należy !




i piosenka, Guns N' Roses, of course.
dedykacja dla osoby, której szczerze nienawidzę.
proszę szmato, Get in the ring.
<tekst pasuje do Ciebie idealnie, droga A.>






 piosenka świetna, of course. 


a tu jeszcze ostatnie zdj, świetna koszulka.;>

7 komentarzy:

  1. haha , ja byłam pierwsza . pamiętam jak farbowałaś miałaś czerwone ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwona 2 zdj i niebieskie 1 są świetne! i czapka na zdj, koszulki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się najbardziej podobają te morskie z czarnymi odrostami.:P

      Usuń
  3. miałam niebieskie i ci nie polecam, potem jak sie spłukują to mi sie zielone zrobiły oO'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko, zapamiętam.xDD

      Usuń
    2. ale w sumie zielone też są fajne.xDD

      Usuń