czwartek, 9 lutego 2012

ciąg dalszy rozpaczy.

hej.;)
bardzo dziękuję za miłe komentarze i nowych obserwatorów.;D
i miło mi, że podoba wam się moja książka.:>
niestety, nie napisałam nic więcej, dlatego że nie mam czasu i humoru..
sprawa jest poważna - mogę stracić przyjaciół..
ale nie wchodźmy w to głębiej..


może napiszę o czymś wspaniałym.


po 1.


6 lutego, Axl Rose skończył 50 lat.
NAJLEPSZEGO, STARA DUPO. <333


a po 2.


11 lipca, w Rybniku odbędzie się koncert Guns N' Roses !!!
od jutra można kupować bilety, kupuję !
tak bardzo się cieszę, zobaczę mojego idola na żywo!
spełni się moje marzenie !
wiem, że to nie ci sami Gunsi co kiedyś, ale jest Axl, a On jest dla mnie najważniejszy.
na koncercie może spotkam jakichś zajebistych ludzi ( na pewno ), będzie super, to będzie mój pierwszy prawdziwy koncert w życiu. i od razu legenda rocka, hahah jestem przee.<3


nie mogę się doczekać.:D




tak Go kocham, że dam tu Jego zdjęcia, On jest kurwa, najpiękniejszym kurwa człowiekiem na tym pieprzonym świecie kurwaa! xD


oto Axl Rose ! <3



 no jaaa.<333333






 tu mały Axl.:>




CZY ON NIE JEST ZAJEBISTY ?!

co sądzicie, podoba Wam się ? :D





mrr, z chęcią.;3 xDD






a co do tego, że jestem smutna..
piosenka, o tekście, który powinien pomagać.
a dołuje jeszcze bardziej.
mimo wszystko, na prawdę kocham tą piosenkę.

proszę.. posłuchajcie, chociaż kawałka.
uwierzcie, jest piękna.
ballada.


 proszę o opinię w komentarzach.


ps. jeśli macie problem - "każdy problem ma rozwiązanie, jeśli nie ma rozwiązania, to nie ma problemu"
to mi pomaga.;)


bye.


11 komentarzy:

  1. hahaha :D
    jesteś wierząca? XD
    pfpfpfpfp XD Andy jest lepszy <3
    http://images4.fanpop.com/image/photos/24500000/Andy-Sixx-emo-boys-24520199-519-356.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. też tak mialam w tamtym roku jak pojechalam na koncert mojego ulubionego zespolu:))

    OdpowiedzUsuń
  3. jak mam problem, to zawsze mi pomaga ta piosenka: http://www.youtube.com/watch?v=d-diB65scQU&feature=share
    In every life we have some trouble
    When you worry you make it double. Don't worry, be happy. ;)
    Jaa też mam bilet na koncert Axla, Golden Circle (szpan). ;)) nie wytrzymam do lipca. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też już mam bilet.:D sektor a.^^

      Usuń
  4. twoja, twoja [koszula]. TO była ta stylizacja "na Angusa" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też słyszałam o tym konciercie, bo moi znajomi się wybierają ;p A piosenka fajna^^

    OdpowiedzUsuń