poniedziałek, 16 stycznia 2012

trololo.;3

witajcie.
niedziela była na prawdę udana, zobaczyłam się wreszcie z Darią, przyjaciółką, której nie widziałam od wakacji.:*
i ogólnie ponad 50 razy lądowałam w śniegu. 
zimno.
jeżeli mnie dodacie do obserwowanych, zrobię pewnie to samo, chyba, że mi się blog nie będzie podobał..dodaje do obserwowanych tylko te fajne.
ale zaryzykuj.;3
bez ryzyka nie ma życia.
może parę fajnych zdjęć?



packman.:D



świetna mina.;D








może się zastanawiacie co mi się podoba w punkach?


więc.


po 1 : muzyka jakiej słuchają, polski punk jest świetny i nie mówię tu o KSU, tylko mało znanych piosenkach.
po 2 : Oni są zawsze młodzi, wyglądają jak nastolatkowie, a tacy mi się najbardziej podobają.. niektórzy wolą jakiś męskich, z zarostem, dojrzałych, w garniakach...a ja wolę szalonych, młodzieńczych, może dziwnych chłopaków.:D
w większości piosenek punkowych, chłopaki mają taki właśnie młodzieńczy głos, kurde nie umiem tego wytłumaczyć, po prostu mają to coś. a to coś mnie pociąga..
może też to, że pieprzą to co innym w Nich nie pasuje, robią co chcą, a innych mają gdzieś.
ja też tak robię, coś komuś nie pasuję, olewam. nie da się dogodzić wszystkim, a po za tym wolę być sobą.. ale ostatnio za dużo sobie biorę do serca. muszę to jakoś powstrzymać. dlatego jak w komentarzach mi hejcicie to nie myślcie, że się przejmę.:P powiem wam tylko fuck off.




mam też dla Was radę.
jeżeli komuś coś w Was nie pasuje, olejcie to.
a już na pewno nie zmieniajcie się przez takich ludzi, aby Im dogodzić..
a co jeśli jeszcze innym nie będzie to pasować?
będziecie musieli zmieniać się przy poszczególnych osobach..
a wtedy sami nie będziecie wiedzieć jacy na prawdę jesteście.
jeżeli to jakaś gwiazda szkoły się Was uczepi, chuj z tego.
niech spierdala.
MOŻECIE ROBIĆ CO CHCECIE.
miejcie wyjebane.
proste.








a propo polskiego punku, to oto piosenka, którą KOCHAM.
z Kasią i Zuzią słuchałam jej cały czas, w wakacje. blog Zuzki.:)
tyle rzeczy się wtedy wydarzyło, takie wspomnienia.
kocham Was dziewczyny.:***
więc oto 
punkowa królowa










posłuchajcie, to jest jak dla mnie najlepsza polska piosenka.
dumaa! ^^
i dużo fajnych zdjęć.:)






a na koniec :





;3

17 komentarzy:

  1. super <3

    _________
    www.Show-Me-Your-Emotions.blogspot.com - w wolnym czasie zapraszam; do wygrania DARMOWE zakupy w sklepie H&M ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam hardcore punk - m.in. zespół Eye for an Eye. na pierwszy odstrzał wrzuć "tysiąc mil stąd". :) zapraszam na mój nowy blog dot. lakierów i innych kosmetyków do paznokci: http://kkamilaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam spotkania ze znajomymi, ktorych dawno nie widzialam ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :) moze poobserwujemy sie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś tylko słuchałem piosenek które oni ale teraz już nie ;)

    Zapraszam do mnie +obserwuję ;)) liczę na to samo ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. jeżeli masz ochotę zapraszam do wzięcia udziału w moim pierwszym rozdaniu:)
    http://pacyfikatorka.blogspot.com/2012/01/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, mam nadzieje że zajrzysz do mnie i skomentujesz. + ew. obserwujesz jeśli Ci się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie to racja - nie powinniśmy się przejmować opiniami innych...w końcu my to my, a nie oni...jednak ja czasami tak nie umiem...;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co tu powiedzieć można?
      świetny cytat.:)
      " dlaczego mamy się przejmować opiniami innych, to my mamy być szczęśliwi czy oni ? "

      Usuń