sobota, 7 stycznia 2012

Zdjęcia.

a teraz parę fotek.:)


u góry, ja we wrześniu 2010, czyli w czasach gdy moje pozerstwo na Metallikę miało się rozpocząć..pierwsze trampki i pierwsze rurki.:D no i rozpuszczone włosy.:)
plac zabaw pod szkołą.^^ wyglądałam nieźle, no nie? ^^




powyżej w wakacje 2011, sierpień. świetną miałam wtedy grzywkę, chyba znowu taką sobie zapuszczę..ona była prosta, teraz mam wycieniowaną i im bardziej w prawo tym dłuższa.
jeżeli ktoś się przypatrzy zobaczy na policzku łzę...to wtedy straciłam ważnego dla mnie przyjaciela, z którym pisałam dzień i noc, z nikim nie dogadywałam się tak jak z Nim...i wszystko zepsułam...potem płakałam przez całą noc, dobrze że Szymek, który u mnie wtedy był ma mocny sen i tego nie słyszał...wiele bym dała, by odzyskać tego przyjaciela...tak bardzo bym chciała żeby to wróciło, drogi P.
...


powyżej, moje kolczyki.:) nie wiem kiedy to było, chyba na początku października, zdjęcie zrobione dzień po przebiciu. fajne?:D powiem że druga na dole nie bolała tak bardzo, ale w chrząstce...:/ 
prawie tam się wydarłam u tej kosmetyczki.xD
ale mimo to cieszę się, że sobie tak przebiłam, polecam.:D
a według Was fajnie to wygląda?

haha, tu w szkole mieliśmy halloween.:D tuż do rzęs Mileny, wykorzystałam Jej cały.:* 
krew mazakiem, hahaha.xd
ale to i tak jeszcze nic...potem miałam MEEGA TAPIR. :D:D
może kiedyś wstawię zdjęcie, ale jak coś to ostrzegałam i nie jestem odpowiedzialna za Wasze zdrowie psychiczne.:P


tutaj chyba jedno z moich najfajniejszych zdjęć.:) zrobione z nudów w łazience. miałam się uczyć fizyki, ale jakoś tak wyszło, że wzięłam cienie do oczu i zaczęłam robić się na kotaa.:P
ale wyszło całkiem fajnie, no nie?
no i Karolina zajebiście narysowała mnie jako tego kota.:***

haha a tutaj wpadłam na genialny pomysł, przeglądając plakaty Patrycji.;D
plakat jakiegoś tam ze zmierzchu (łeee) ale efekt powalający.^^
czyż nieszczery uśmiech? :P
na łbie bandana od Wiktorii.:****
blog Wiktorii. :***



a na dole ja dzisiaj, a w zasadzie przedwczoraj.xD
widać tą grzywkę na bok.:>
Metallica już nie udawana, chociaż za specjalnie to ja Ich nie lubię.:P
ale dużo bardziej niż półtora roku temu...
no więc mniej więcej już wiecie jak wyglądam.:P

1 komentarz: