piątek, 13 stycznia 2012

ten tydzień był bardzo męczący...
ale sprawdzian z fizyki był łatwy, powinnam dostać dobrą ocenę.:D
za to wczoraj pani od matmy strasznie się mnie zaczęła czepiać.
byłyśmy z dziewczynami posprzątać salę lekcyjną, bo ja ujebałam ławkę markerem, a ludzie z innej klasy rzucali kartkami i skuwkami, ale było na nas. na naszą klasę.
na szczęście potem Kasia G <Lucjan> dowiedziała się że to była ta klasa i powiedzieliśmy pani.
i gdy odnosiliśmy klucz do pokoju nauczycielskiego, była tam pani od matmy.
miałam na ręce napisane 'Człowiek Kogut' xD i powiedziała jak tak można, spojrzała na moje ucho, to przebite i powiedziała że PSO zabrania czegoś takiego, że mam to wyjąć, ja powiedziałam że nie mogę bo się zarośnie, powiedziała żebym na lekcję zdejmowała a na przerwach zakładała..
powiedziałam że by ropiały, dziewczyny mnie broniły.
a na koniec pani od matmy "wrąbać jej -300 punktów to się opamięta!"
cud że do niej z mordą nie wyskoczyłam...
byłam wściekła, chciałam szkołę zmienić nawet.
ale się uspokoiłam..




mam megaa fazę, już od jakiegoś miesiąca na jedną piosenkę.
Guns N' Roses - Human Being







posłuchajcie, ZAJEBISTAAA.


wiem co mówię.;3
poza tym byłam na sesji, z luszczanką.:D:D
oto to co z tego powstało.;>


 wyżej, ja i Lucjan.
fajnie wyszło, nie?:>

 tu mojego autorstwa zdjęcie no i przyznajcie, że wyszło zajebiście.:D
mi się strasznie podoba. nie ma to jak luszczanka.;3
w ogóle luszczanka Karola.

 a to psy Karola.:D
jakie fajnee.^^



 tego nie komentuję.xDD
może tylko tak powiem, to zdjęcie na poziomie mojej inteligencji.xDD


 to w sumie takie nijakie.


 to moje ABSOLUTNIE ULUBIONE.
strasznie mi się podoba, strasznie.




a tu niżej moje oko.:>
zielone, hahah tak samo jak ma Axl.<3 ;3



noo i jak? :D

3 komentarze: