sobota, 14 stycznia 2012

hej.:)
dzisiejszy dzień był super.:>
ale teraz o czym innym.
po pierwsze spadł śnieg.:D
ślizgawki, sanki, łyżwy.:D








ale o czym innym.
kocham chłopaków punków.
po prostu zajebiście mi się podobają.<3
ten wygląd, ten styl bycia...kocham punk!
kilka fotek.
 zajebista grupka. chciałabym kiedyś takich ludzi poznać.


 a to Sid!
On wymyślił pogo.
basista Sex Pistols.
bosko wyglądał.^^


 no super!


 chłopak powyżej jest BOSKI.
brałabyym.;3
strasznie mi się podoba, noo.<3
 mam takie spodnie i taką przypinkę.:)






taka chce być, jak Oni.
strasznie mi się to podoba, no i Ci chłopcy.;3
no i pioseneczka do posłuchania, od niej poznałam Sex Pistols.







posłuchajcie, dobrze radzę.<3
sorry, że taka wersja ale nie dało się innej...prawdziwy teledysk jest tutaj. !!!
zobaczcie, naprawdę warto.
;3

18 komentarzy:

  1. WRZUĆ SWOJE ZDJĘCIA:d
    heh...Fajny blog:D ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też spadł śnieg ;) A co do punków, to ja nie chciałabym być, ale ogólnie nic do nich nie mam ^^ Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak 'lofciać' punków, nie znając ich genezy, wielbić Sex Pistols, a znając najpopularniejszą piosenkę i jednego członka, o którym nic się nie wie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówię tu że kocham ich wygląd i muzykę, znam dużo więcej piosenek SP i wszystkich członków..nie znasz mnie, to mnie nie oceniaj, proste.

      Usuń
  4. świetny blog...też uwielbiam Punków...Mam pytanie, Gdzie można kupić takie spodnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, w pl nie widziałam takich, ja mam z Londynu od chrzestnego.
      ale poszukaj na stronie Glovestar.pl

      Usuń
  5. ,,zajebista grupka. chciałabym kiedyś takich ludzi poznać" - to niestety ,ale nie poznasz :D
    ,,taka chce być, jak Oni" - Jak oni może nie będziesz ,ale jak reszta już jesteś. Komercja i tyle. Byle spodnie w kratę, przypinka z Anarchią, jabol w plecaku i dalej przez świat uważając się za punka.

    Prawdziwych punków już nie ma .
    Bo wiesz sam punk nie zamyka się na Sex Pistols ..
    Poczekaj trochę i zejdź z portfela rodziców ,może zrozumiesz co znaczy być punkiem =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku, wiem że to co pisałam było żałosne..xD
      zmieniłam się trochę porzez ten..hmm. prawie rok.
      wiem że jestem tylko pozerką, a przynajmniej byłam jak tak gadałam.
      i wiem że spodnie w kratę czy irokez nie zrobi ze mnie punka.
      chodziło głównie tu o to że podoba mi się ich patrzenie na świat - pieprzyć wszystko, nie przejmować się niczym i żyć chwilą, wykorzystać zycie.

      dzięki za szczerość.:))

      Usuń
    2. gadanie że punku nie ma nic nie daje
      to że nie ma prlu nie znaczy że nie ma przeciw czemu walczyć
      punkowcy są i jeszcze pobędą!
      już znam taką grupkę ludzi
      punk jest otwarty przez Sex Pistols
      piękne hejty sprzed lat ☻

      Usuń
  6. żal mi takich ludzi jak Ty:D uuu... jestem złą panczurzycą, dajcie mi jeść:D nigdy tego nie zaznasz, nie jest Ci to dane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, muszę wyjść z gimbazy to trochę zmądrzeję.:)

      Usuń
    2. POZDRAWIAM!
      już jest mi to dane.

      Usuń
  7. hej hej .;p
    jak chcesz znaleźć takiego chłopaka to chyba sie musisz do mnie wybrac .. ja mam wielu kolegów co tak wygladaja .. moze nie tak samo ale podobnie .. styl ubierania jest taki lecz włosy maja inne .. ale charakter maja fajny ..
    ..;p
    Już cię lubie za to jakiej musyki sluchasz i za Twój styl ..
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, dziękuję.:)
      nadal jestem jednak żałosna, patrząc na powyższy post..
      ale chyba będzie ze mną coraz lepiej.:)

      Usuń
    2. boże czemu ja miałam taką niską samoocenę XD

      Usuń