poniedziałek, 9 stycznia 2012

fucking monday.

poniedziałek..
ja pierdziele, nie cierpię.-,-
wstałam nieprzytomna o tej 7, jakoś się nawet wyrobiłam i na 7:45 byłam w szkole.
siedziałam z Zuzką, więc było super.:D
mega fazy.:*
z geografii mi wychodzi 3 na półrocze, średnia 3.0..
masakra.
w tamtym roku miałam 4, a w ogóle się nie uczyłam.
będę każdy sprawdzian poprawiać to może będzie 4, ale będzie ciężko.
jutro piszę poprawę z Ameryki, trudne, prądy morskie jakieś, pomieszane...
ale z miast trochę lepiej.:P
na chemii była kartkówka, niby coś tam napisałam..
zobaczymy.
z matematyki babka znowu się mnie czepia, że gadam.
szczerze mówię, że tylko raz, na początku lekcji powiedziałam coś do Zuzki.
tak to tylko na temat.
a ta z ryjem do mnie.
jeszcze kurde kazała mi napisać 30 razy wzór twierdzenia pitagorasa, bo mi się pomyliło przy tablicy..kurde mały błąd, a ta od razu...
napisałam Jej to...
z religii sprawdzian, z zeszytu przepisałam.:) 
szary, nudny dzień.
deszczowo i w ogóle nie czuć, że jest zima. ja bym powiedziała że listopad. a tu styczeń...
jutro na 8:45 dzięki Bogu...
przeżyć ten tydzień!

zdjęcia.




 mój aparat.xD
już tylko 8 dni i go zdejmuje.
2 lata odkąd go mam minęły wyjątkowo szybko.
smilee.:P




 a tu sweet focia.:P
hahah taka dziwna jak na mnie.xD
ta mina..xD
lol.^^
taka sweet focia w koszulce Metalliki, no nieee.xDD




 szary widok z okna w szkole.
hala gimnastyczna.
jak mówiłam, paskudna pogoda...



a tu dziewczyny taniec ćwiczyły, jak uroczo.^^ xD
hahah ja byłam DJ-em i puszczałam jedną piosenkę z telefonu.:P










no i może na koniec dam zdjęcie, które mi od razu poprawia humor.<3
Axl.:P

graaauu.;3

5 komentarzy:

  1. Co do zębów...występujesz w filmie ''Szczęki''? ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę, że Ci aparat zdejmują.:P ja muszę wytrzymać jeszcze półtora roku (jeśli dobrze pójdzie) z tym żelastwem na zębach :/

    OdpowiedzUsuń
  3. cóż za opis szczegółowy dnia -_-
    o, a ja Sandrę zasłoniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mam aparat tylko ceramiczny:)

    Zapraszam na konkurs do mnie na blogu!:)
    Do wygrania karta podarunowa do Zary!:)

    http://wwwczekofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń